موسسه IDP به عنوان یکی از بزرگترین موسسات برگزار کننده آزمونهای بین المللی، اخیراً تغییراتی را در نحوه آزمون آیلتس (IELTS) برای شرکت کنندگان با سابقه یک بار آزمون را اعمال کرده انتظار میرود این تغییرات از نوامبر 2022 در کشور استرالیا اجرا و برای کشورهای دیگر گفته شده که اطلاع رسانی خواهد شد(کلیک کنید).

این تغییرات به داوطلبان آزمون که قبلا تجربه آزمون را داشتند کمک میکند تا صرفا با پرداخت هزینه کمتر و تنها در مهارتی که نمره کمتری کسب نمودند، شرکت کنند. آزمون مجدد تک مهارتی به داوطلبان این امکان را می دهد تا اگر نتوانستند در آزمون اول خود نمره مورد نظرشان را کسب کنند، بتوانند یکی از چهار مهارت اصلی (لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ) را مجددا امتحان دهند.
مدیرعامل موسسه IDP پس از شنیدن نظرات داوطلبان آزمون این تصمیم را گرفته است. وارویک فریمن:
“می دانیم که داوطلبان با آمادگی و پشتیبانی صحیح می توانند در آزمون اول بهترین نمره را کسب کنند؛ با این وجود داوطلبان پیشنهاد کردند که اگر دفعه اول موفق به کسب نمره دلخواهشان نشدند، امکان شرکت مجدد در یکی از مهارت ها را داشته باشند.
با امکان شرکت مجدد در یکی از مهارت ها، داوطلب می تواند ادامه تحصیل دهد، مهاجرت کند یا برنامه پیشرفت شغلی خود را دنبال کند.”
این اولین فاز اجرایی است. داوطلبانی که قصد شرکت مجدد در یکی از مهارت ها را دارند یک فرم گزارش ثانویه دریافت می کنند که می تواند به منظور مهاجرت و اهداف تحصیلی توسط دپارتمان امور خارجه استرالیا استفاده شود.
مدیرعامل موسسه IDP همچنین گفت: آزمون مجدد تک مهارتی نشان دهنده تعهد آیلتس برای کمک به داوطلبان خود برای رسیدن به بهترین نمره و همچنین حمایت از موسسات برای جذب کاندیدای مناسب می باشد.
“پس از اجرای این طرح، موسساتی که “آزمون مجدد تک مهارتی” را قبول می کنند، پیش از آنکه درمورد شایستگی متقاضیان تصمیم بگیرند، به داوطلبان شانس بیشتری برای برآورده کردن شروط ورود به موسسه میدهند.”
برای نخستین بار، امکان شرکت در آزمون تک مهارتی در ماه نوامبر در کشور استرالیا فراهم خواهد شد. اطلاعات تکمیلی در اوایل نوامبر 2022 منتشر می شود.

لینک گروه آزمون آیلتس در تلگرام

لینک گروه تلگرام مهاجرت به کانادا

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *