احتمالا شما قصد مهاجرت دارید و به تازگی با آزمون آنلاین دولینگو برای پذیرش تحصیلی آشنا شده اید، در شبکه های اجتماعی این آزمون را جست و جو کرده اید و با عبارات عجیبی مانند دولینگو تضمینی یا کسب نمره موردنیاز شما در کمتر از یک روز روبه رو شده اید. و برایتان این سوال پیش آمده که آیا امکان تقلب یا کمک گرفتن از دیگران در آزمون دولینگو وجود دارد؟

مسدود شدن حساب کاربری

پاسخ به این سوال، خیر است. آزمون دولینگو توسط هوش مصنوعی ارزیابی می شود و هر مورد مشکوکی باعث رد شدن یا حتی مسدود شدن حساب کاربری فرد می شود. به عنوان مثال بسیار دیده شده که حساب کاربری داوطلبان به دلیل داشتن گوشی در محیط آزمون به صورت دائمی مسدود شده است.

در حین آزمون تمام پورت های ورودی و خروجی سیستم شما چک می شوند. به همین دلیل، داوطلبانی که به افرادسوجو اعتماد کرده اند و در آزمون از آنها کمک گرفته اند، با این پیام دولینگو رو به رو شده اند: “فردی که پاسخ ها را تایپ کرده است، شما نیستید. شما از دیگران کمک گرفته اید. حساب کاربری شما به صورت دائمی مسدود شده هست.” شاید عجیب باشد باشد اما در مواردی دیگر، داوطلبانی که قصد تقلب در آزمون دولینگو را داشتند، به دلیل تایپ کردن در تسک Speaking  بلاک شده اند.  همانطور که می دانید وقتی داوطلب به دلیل رعایت نکردن مقررات آزمون، بلاک می شود امکان ساخت اکانت دیگری وجود نداردو داوطلب برای همیشه فرصت شرکت در آزمون دولینگو را از دست می دهد.

مسدود شدن حساب کاربری

پس اگر نمی خواهید با چنین ایمیلی از طرف دولینگو روبرو شوید: Your Duolingo English test account has been blocked  با استفاده از مطالعه منابع آزمون دولینگو برای گرفتن نمره مطلوب آماده شوید و به تقلب در این آزمون فکر نکنید. کاماپک (پکیج سوالات واقعی آزمون دولینگو) با دربرداشتن 3000 سوال پرتکرار آزمون دولینگو همراه پاسخ، بهترین منبع برای تمرین و آمادگی آزمون دولینگو می‌باشد.

مسدود شدن حساب کاربری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *