آیلتس آنلاین: هر کجا که می خواهید امتحان دهید تا هر کجا که دوست دارید بروید!

مهم نیست کجا هستید! آیلتس آنلاین روشی نوین برای شرکت در آیلتس آکادمیک

آیلتس آنلاین، آزمون آکادمیک جدیدی است که از اوایل سال 2022 میلادی در دسترس قرار می گیرد و به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان و مکانی که هستید در آزمون شرکت کنید. محتوا و ویژگی های آیلتس آنلاین با آزمون کاغذی و کامپیوتری که در مراکز برگزار کننده آیلتس گرفته می شود، یکسان است.  داوطلبان سراسر دنیا می توانند پس از به اجرا در آمدن آزمون آیلتس آنلاین، نوع امتحان خود را انتخاب کنند.

ارزیابی هر چهار مهارت توسط انسان

آیلتس آنلاین کلیه ی مهارت های چهارگانه آکادمیک –لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ را پوشش می دهد. این آزمون همچنین دارای ارزیابی های بسیار دقیقی است که توسط اگزمینر‌های تعلیم دیده صورت می گیرد، و مهارت اسپیکینگ نیز با وجود اگزمینر حقیقی، منعکس کننده قابلیت های واقعی داوطلب در برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی می باشد.

در آزمون آنلاین آیلتس سوالات لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ کاملا مشابه آزمون کامپیوتری آیلتس ارزیابی می شوند. آزمون اسپیکینگ همچنان توسط اگزمینر حقیقی و از طریق تماس تصویری آنلاین صورت می گیرد.

کریستین نوتال، مدیر عامل آیلتس در بخش ارزیابی انگلیسی کمبریج، اظهار کرد ” در توسعه آیلتس آنلاین، تمام مزایای کنونی آیلتس را برای داوطلبان و سازمان های رسمی حفظ کرده ایم. آیلتس آنلاین، با به کارگیری پیشرفته ترین ابزار هوش مصنوعی و بروزترین امکانات امنیتی، انعطاف پذیری و اطمینان را به منظور تکمیل تجربه و تخصص ممتحن های آیلتس، به ارمغان می آورد.”

آیلتس دارای یک پلتفرم محافظت از راه دور امن و هدفمند با نرم افزاری با قابلیت صحبت از طریق تماس تصویری است که می تواند آزمون زبان انگلیسی را در بستری امن ارائه دهد و تجربه داوطلبان، ممتحنان و مراقبان را ساده و موثر سازد. پلتفرم آنلاین آیلتس استاندارد بالای آزمون را از نظر امنیت، در فرمت جدید تضمین خواهد کرد.

نتیجه آزمون آیلتس آنلاین خود را 3 تا 5 روزه دریافت کنید

نتیجه آزمون را می توانید در بازه زمانی 3 تا 5 روز دریافت کنید. تمامی امتحانات توسط اگزمینرهای آیلتس تعلیم دیده، نمره داده می شوند.

انتخاب محل و روش آزمون با شماست

آیلتس آنلاین به شما در انتخاب روش آزمون، قدرت انتخاب می دهد. چه بخواهید از خانه امتحان دهید، چه در مرکز آزمون، چه با کامپیوتر چه با کاغذ و قلم، آیلتس بهترین انتخاب برای شماست.

مهم ترین نکته درباره آزمون این است که محتوا و قالب امتحان با آزمونی که در مرکز امتحان گرفته می شود یکسان است. نیازی به یادگیری قالب جدید نیست. می توانید به همان روشی که قبلا برای آمادگی در آزمون آیلتس به کار میگرفتید، ادامه دهید.

آزمون آنلاین آیلتس از اوایل سال 2022 در دسترس خواهد بود. اطلاع تکمیلی را به زودی منتشر خواهیم کرد. برای اطلاع از به روزترین اخبار آیلتس، مطمئن شوید که آیلتس کاما را در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال می کنید.  

آیلتس آنلاین جدیدترین آزمون آکادمیک است که برای تحصیلات تکمیلی بین المللی طراحی شده است. برای ویزا و مهاجرت غیرتحصیلی، باید همچنان در مراکز مجاز آیلتس آزمون دهید.
 

نوتال همچنین اظهار کرد “آیلتس آنلاین گام بعدی در بهبود تجربه داوطلبان آزمون آیلتس در سرتاسر دنیاست. این آزمون تا حد زیادی به متقاضیان برای شرکت در آیلتس قدرت انتخاب خواهد داد. از آنجایی که این آزمون، نتایج معتبر را تنها ظرف سه تا پنج روز اعلام می کند، برای داوطلبان به معنای نتایح فوری نیز می باشد. قصد داریم با در دسترس قرار دادن این آزمون پیشتاز به صورت آنلاین، به افراد بیشتری فرصت رسیدن به آرزوهایشان را دهیم.”

برای مشاهده ویدئو و اطلاع از جزئیات برگزاری آیلتس آنلاین به لینک زیر مراجعه کنید.

لینک کانال آیلتس آنلاین

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *