اولین قدم برای درخواست ویزای کانادا ساخت اکانت IRCC در سایت کانادا است. در ادامه چگونگی ساخت اکانت را همراه با توضیحات و گام به گام به تصویر کشیده ایم.

تصویر (شماره 1)

در گام اول بر روی Sign in with GCKey کلیک کنید(تصویر 1) سپس از سمت راست تصویر (2)  بر روی Sign up کلیک کنید.

تصویر (شماره 2)

در گام بعدی، Terms and Conditions of Use را مطالعه کرده و آن را Accept کنید.  در مرحله بعدی نام کاربری (Username) را در حداقل 8 کاراکتر انتخاب کرده و برای کلیدواژه(Password) از حداقل 8 تا حداکثر 16 کاراکتر استفاده نمایید.

در گام بعدی از شما درخواست سوالات، پاسخها و هینتهای را برای ریکاوری کلید واژه هنگام فراموشی آن میکند. این گام از این لحاظ حائز اهمیت است که در صورتی که رمزتان را فراموش کردید میتوانید از آن استفاده کنید. شما همچنین میتوانید از ایمیل نیز برای ریکاوری اکانت خود استفاده کنید که در صفحه بعدی هنگام ساخت اکانت از شما درخواست میکند.

پس از وارد کردن اطلاعات اولیه، از شما درخواست کد تاییدیه از آدرس ایمیل می‌کند. کد تاییدیه به ایمیلی که ثبت کردید، ارسال می‌شود. آپدیتهای اداره مهاجرت بر روی پرونده (Application) به این ایمیل ارسال می‌شود. در گام بعدی، نام و نام خانوادگی، ایمیل و نوع زبان برای دریافت نوتیفیکشن را وارد کنید(تصویر 3).

تصویر (شماره 3)

در گام پایانی سوالات امنیتی را همراه با پاسخ وارد کنید. از شما برای هر بار وارد شدن به اکانتتان و نیز ثبت پرونده (Submit) پاسخ امنیتی را درخواست میکند و سعی کنید از سوالات و پاسخهایی استفاده کنید که آن‌ها را فراموش نکنید.

لینک‌های مهم

فایل راهنمای ویدئویی ساخت اکانت در IRCC

گواهی عدم سوپیشینه در ویزای تحصیلی کانادا

وبفرم چیست؟

اسک (Ask) در فرایند ویزای کانادا

راهنمای درخواست ویزای تحصیلی کشور کانادا

تای (Tie) در فرایند اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *